Lina talar ut - Känslor!

Hej!
Jag har inte bloggat på sjukt länge. Men har haft ganska jobbigt och fullt upp.. nu när skolan har börjat o allt..
Som ni alla vet har det tagit slut mellan mig o Albin. Har fortfarande svårt att ersänna det för mig själv.. Ganska svårt när man själv har känslor kvar.
Men vi är kompisar. Hoppas att det funkar då också. Gillar han (för mkt för att vara kompis) fortfaranade. Men det e bara nått jag måste försöka komma över.
Nu blir det en hel del känslor i bloggen. Men inget man kan rå' för när det tar slut mellan den man verkligen gillar.
Han var verkligen min första riktiga kärlek. har aldrig känt så för nån annan!
Helt sjukt, men han e verkligen en super kille! Det e inte ofta man träffar sånna killar  som honom, och det e inte ofta som man blir kompis med sitt ex. Men vi gjorde slut på ett väldigt skönt sätt ändå, blev en hel del tårar. men det e nästan sånt man får räkna med..
Jag har varit riktigt lycklig då han var min..
Har verkligen haft en underar tid med dig, Albin.. ♥ Tänker på dig en hel del.
Hoppas verkligen att allt blir bra.
Vet inte om jag har så mkt mer att säga. Känns skönt att bara snacka ibland. Inte få nått svar. Utan bara prata.

När jag hade ändrat relation status på facebook, var det en hel del som ringde, chattade, messa till mig hur jag mådde och så. och tycker det e väldigt gulligt av er alla att ni verkligen bryr er!
Måste bara säga tack för allt stöd! Lär behöva det vissa dagar framöver.. kommer gå i vågor.
Puss Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0