Operation Dagsverket

Imorgon är alla på hela skolan lediga, för vi ska typ samla in minst 150 spänn till barn i nått land.. xD haha kommer inte ihåg vad det var någonstans. Haha. ;P
Men jag ska i alla fall tvätta lite fönster här hemma, och fixa lite. :) Får typ 200 kr tror jag det var.
Ligger i sängen nu. Har haft en jätte dålig uppdatering, men orkar bara inte blogga. Har mycket som har hänt, men har inte tid att sitta och blogga om det hela tiden. xD
Men igår var Jag, Alexandra, Theo, Mikael, Filip, Elis och David på Grönan i alla fall. :D Det var skit najs!!
Åker allt på Grönan + spökhuset och TILT ! :D
STOLT CHEY ! ;)
Har guldkort i år, Alexandra har också det. Om det är nån som vill gå på grönan - säg till ! ♥

Puss & Godnatt :) ♥



Kommentarer
Postat av: Vet inte...bajs??

jag älskling jag jag jaaaag! Fast får int nu i helgen annars hade jag gått snyft :,(

2011-05-19 @ 15:28:06
URL: http://clarasfotografier.devote.se
Postat av: Lina

Men då får vi bestämma någon dag sötnos! <3

2011-05-19 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0