Make it Happen!

Nu ska vi snart åka hem. Det börjar bli lite långtråkigt nu.. Har inte så mycket och göra.., kan ju inte gå ner och bada liksom, det är alldeles för kallt. Vi sjösatte båten idag i alla fall! Och sen tog vi en liten tur, jag satt framme som vanligt ;) Det har varit lite sol. :) har pluggat lite eftersom jag har matte prov imorgon. Men eftersom det typ är det sista provet i 7an tänker jag skita i fall det går åt helvete! :D På onsdag åker man till Portugal! Yeeey :D det är man taggad till. :) Jag, mamma, syrran och mormor ska dit. Mormor fick det i pressent av oss. :) Då ska jag försöka bli lite brun!! <3 Ska försöka att blogga då! Och lägga in många bilder! ;) Puss & Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0