Igår var det grönan !

Var på Grönan igår med Albin, det var skit kul ! :)
Vi fick sluta tidigare på Spanskan så vi drog in till stan direkt. Jag skulle lämna tillbaka en tröja, som syrran hade köpt. Och han skulle till en butik - för att köpa en keps. :)
När vi kom till grönan var det typ inga där, så det tog inte så lång tid att stå i kön. :) Det var najs!
Det var sol i början, men sen lite senare började det regna.. Men det gjorde inte så mycket.
Träffade Amanda och Matilda där. :)
När jag kom hem var jag skit trött, gjorde några mackor och la mig i sängen och tittade på teve - sen somna jag 20 min efter.. Haha.. Somna typ 21.00 xD

Nu sitter jag i mitt rum och ska packa lite saker, ska ut till landet med mamma. :)
På landet med Linn - Förra sommaren. ♥

Puss ! Ha det så bra ♥

Kommentarer
Postat av: Albin

fin blogg lina och va kul att du skriver om mig XD

2011-05-28 @ 20:44:29
Postat av: Lina

Haha !! taack xD

2011-05-29 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0