Idrottsdag typ

Idag vid tolv ungefär, åkte jag och Clara och alla andra i 7E till Danderyds Gymnasium för att ha en liten idrottsdag.
Trodde att det skulle bli skit tråkigt.. Men sen blev det sol och jag bytte om till shorts och det var roligt!
Det var så varmt och mycket sol, att jag fick värsta brännmärket. :P
Märker att jag verkligen måste träna upp min kondiss. xD
Men ändå så klarade jag MVG i alla grenar! :D score..
Spelade lite fotboll med Albin och Pontus också. :)
När jag kom hem tog jag en kall dusch och satte på mig bikini och solade några timmar, eftersom att jag somnade i solen.. Det gör jag alltid.. :P

Lite bilder från idag :

Matade Hästarna :D

Pusss ! 



Kommentarer
Postat av: Syster

Fett fin bild på dig

2011-05-19 @ 20:47:49
URL: http://moppis.blogg.se/
Postat av: Lina

Taack :)

2011-05-19 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0