irriterad..

Förlåt.. Men nu är jag lite irriterad.. Jag förstår mig inte på **** *********....
Hatar att det alltid blir såhär..
Måste bara skriva av mig lite grann.. Visst, det är inte första gången det händer.., men trodde inte det den här gången..
DISS DISS DISS ! är allt jag säger..
Blir lite lessen.. Men vet inte hur jag ska göra, och nu blir allt bara jätte svårt.. Eftersom ja..
Men det här ska tydligen ingå i livet, det med..
Tur har man ändå lite, att man har så fina kompisar som stöttar en, och att de alltid finns där för en .. ♥

Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Clara <3

I will give you a hug, finns här hoppas du vet!

2011-03-29 @ 21:47:12
URL: http://kimiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0