ETT GRYMT SPORTLOV !!

Kom hem för kanske mindre än en timme sen. Har varit i Fjällen - Storhogna, med Linn och hennes familj och deras kusin Matias.

När vi var i Östersund var vi på ett ''äventyrsbad'. Haha, det är så grymt kul där !! Jag och Linn körde kull med Linus och Mattias. Det var jättekul. :D det fanns en sjukt rolig rutchkana som är jättebred, och gick väl hyffsat snabbt, som vi då åkte många gånger. Det roliga med den är att man kan stanna mitt i den (om man har skills ;) ), sen går man upp hela fast inne i. Ni kanske inte fattar men jaja. inte så viktigt... xD

Innan badet så var jag och Linn på Boda Borg. DET VAR SJUKT KUL !!!!!!!! haha, önskar att vi kunde göra det fler gånger. Det kan vi säkert också, men jag menar typ nu. ^^ Det var liksom en massa dörrar som man skulle gå in i och klura ut hur man skulle komma in till nästa rum på olika sätt.. ( svårt att förklara..) Men sen fanns det en dörr där det var värsta spökhuset.. Och den var väldigt läskig i början, men sen gick det bättre, den var i alla fall sjukt svår.. Men vi fick hjälp av en liten stekare som var där, han lös med sin lilla ficklampa. xD Men han var värsta stekare, eftersom att han hade med sin lilla kam och typ kammade sitt hår bakåt (bakåtslick-varning!)

På kvällen kom min mormor och morfar och hämtade mig och så sov jag hemma hos dom i två dagar tror jag att det var. Men deras lilla hundvalp är ju bara för söööööt !!! kan lägga upp bilder senare. imorgon kanske. :)

Wahlstedtarna kom och hämtade mig och vi åkte till stugan, packade upp och åkte lite skidor. :) Jag och Linn har börjat att hoppa i Fun Parken ! STORA HOPP !! :D haha *stolt*. ^^

Asso i Klövsjö, varför finns det så grymt många snygga/söta killar där ?? Man kan fan inte räkna hur många man ser.. Det finns bara über många!! ;)

Nu ska jag och älsklings syrran kolla på film, måste bara hitta en. ^^

Kyss och hej ! LιηαLovεsYoυ ♥

Ni som inte pallar läsa allt är väl antagligen inte intresserade av hur mitt Sportlov varit..? ;)

Haha Linn Du Måste Memorera !! ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0