Fy fan...

Nu ligger jag hemma, har sovit i typ 2 timmar.
Ni kanske inte pallar läsa hela historian.. Men det var riktigt läskigt, eftersom att det aldrig hänt mig förr..

När vi kom till Täby C, gick vi i lite afärrer.
Jag kände att det var skit varmt och jag hade inte druckit något på hela dagen..
Har precis fått min mens och inte tagit nån värktablett... Smart tjej !
Vi skulle typ gå i en eller två affärer till och sen käka lite lunch.
Då börjar jag typ se dubblet och suddigt.. Säger till Albin att jag måste ha vatten och sitta ner.. Min hörsel blev jätte wierd - hörde typ min egen röst eka i huvet.. - Jag kände mig svimfärdig och var typ skit rädd eftersom jag aldrig har svimmat eller känt såhär förrut..
Albin tar fram vatten och sen ringer jag min pappa. Han säger att jag ska gå till en läkare.
Sen hämtar han mig i Täby C så fort som möjligt. Han är då på landet och det tar kanske 40 min från landet dit.
Men Albin hjälper mig till Täby Centrum Doktor.
Jag är typ helt blek i ansiktet och kall-svettig. Mår inte bra alls!..
Vi tar en nummerlapp och sen kommer sjuksköterskan, jag får alvedon och ipren. Hon tar blodsocker värdet, blodtryck och puls.
Jag hade typ för högt blodsocker, så hon frågade om diabetes och så.. Men det har jag inte.
När min pappa kom gick Albin hem.
Vi blev klara hos dokton, och vi bestämmde oss för att käka lite lunch där. När vi kom in dit, kände jag något konstigt i min hals...
Sprang in på toaletten och jag kräktes...
Vi åkte hem och nu har jag sovit i typ två timmar.. om inte mer..
Har käkat lunch också. Gjorde det nyss.
Det känns bättre och jag har fått tillbaka min vanliga hudfärg. ^^

Tack så grymt mycket Albin ! Vet verkligen inte hur jag ska kunna tacka dig, men nått ska jag göra. Hade fan aldrig klarat allt det här utan dig..
TACK ! ♥

Nu blev det ju inte så att jag och Albin var med varandra.. Men vi får ta det nån annan gång :P
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0