Portugal - finaste stället i Europa!

Har varit i Portugal från Onsdags, vi var på ett ställe som hette Albufeira :) Det var super härligt där! Sol varje dag och vi låg och pressa vid badkanten!
Det var typ sjukt stora vågor! Så jag drunkna några gånger.. :P
Såg några som surfade. :) Såg skit lätt ut, men det är det typ inte xD
Har köpt nya kläder och BIKINIS!! Det behövde jag verkligen - två stycken köpte jag :) Skit fina!
Men sen har jag köpt ett par shorts, ett linne, presenter till Alexandra Älskling, choklad till Julia och Issa, fotlänk, sööta string, flipp-flopps :D, en kepps, en väska. Tror det var det.. xD
Kommer i alla fall inte på nå mer.

Lägger upp bilder sen.. :)
Alexandra ska komma och sova här ikväll. :)
Vi ska grilla till middan!
imorgon ska vi in till stan. :)
Pusss !!
Har saknat er alla ! ♥
Har inte kunnat blogga för hade inge internet.. ^^
DÄR BADADE JAG!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0