Väntar på att Taxin ska komma...

Sitter nu i lobbyn, på hotellet. Väntar på att taxin ska komma. Det kommer att ta 1 timme och 30 min, tills Taxin kommer.. LÅÅÅÅÅÅNG TID ! Haha, ? Men idag var vi upe vid poolen ett tag. Efter det gick jag, mamma och Moa upp till gymmet och körde lite där. Egentligen behövde man vara 16, men det var ingen där så det gick bra. ;) Taxin kommer kl.00.00, och planetmgår kl. 02.30. Det tar ungefär 6 timmar ed planet, så vi är hemma runt runt 6 på morgonen. (svensk tid!) Jag har shoppat otroligt mycket känns det som, men det får vibse när jag lättar upp allt på bloggen i morgon. :D Kommer säkert sova på planet. :) älskar att sova!!! ;) Idag fick jag min älskade SvampBoB-tröja ! Haha Linn vet säkert vilken jag menar. :) Har köpt nya Converse ocksån :D Jag vet att det väldigt tråkigt att jag inte lägger up bilder.. Men jag kan inte göra det från iPaden.... Lägger upp en massa bilder sen ! :D Nu har jag inte s mycket mer skriva om. Annat än att jag sannar alla där hemma otroligt mycketn!!! Oussnälskar er fina läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0