Öppet hus med kören.

Hejsan :) ♥
Haha, tack så jätte mycket för en underbar flummig kväll!, Alexandra sötnos ! :) ♥ ♥
Det var verkligen super roligt! :D
Puss Älskaling, du betyder mycket! :-*
Idag hade vi ''uppträdande'' med kören, på Öppet Hus. Haha, det var väl inte det rooligaste man kunde börja med på en Lördag.. xD Men men, vi får ju ledigt på en Fredag, medan de andra måste jobba i skolan, HAHA ! ;) (evil..)

Nu är jag i alla fall hemma, Moa är hemma. Mamma och pappa är ute på landet, kommer hem om några timmar.. Ska kanske åka till Täby C med mammsen senare. Om det blir idag eller i morgon - det vet jag inte.. :P
Det hr blev Dagens Outfit :
Min under bara SvampBoB-tröja. och ett par jeans bara. :)

Hahahah ;) Visste inte att Svampen var FJORTIIIIS ;) :D




Puss, Nu ska jag lyssna på musik - bara chilla :D
LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0