Önskelista :)

Hejsan. :D
Nu har jag kommit hem, eller jag har hunnit dricka upp en termos varm obóy. :) det var muuums ;)
Så nu sitter jag och tittar på Americans Next Top Model. :) Ett jätte bra/roligt program. ;)
Senare, efter det så ska jag börja på min önskelista. Efter som att man fyller 14 om 2 veckor och 2 dagar. :D ♥
Jag fyller alltså år den 12 Februari, och det är på en Lördag. :)
En sak tycker jag är dåligt... Jag har blivit Stenbock! För stjärnorna har ju flyttat på sig.. Så man kanske har blivit ett nytt stjärntecken.. Och innan var jag Vattenman, men nu är jag Stenbock, och jag vill fortfarande vara Vattenman.. ''/

Fakta: Så ser ditt riktiga horoskop ut:

Stenbocken: 20 januari till 16 februari. (mitt)

Vattumannen: 16 februari till 11 mars.

Fiskarna: 11 mars till 18 april.

Väduren: 18 april till 13 maj.

Oxen: 13 maj-21 juni.

Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.

Kräftan: 20 juli till 10 augusti.

Lejonet: 10 augusti till 16 september.

Jungfrun: 16 september till 30 oktober

Vågen: 30 oktober till 23 november.

Skorpionen: 23 november till 29 november.

Ormbäraren: 29 november till 17 december.

Skytten: 17 december till 20 januari.

 

Ormbäraren är då ett nytt stjärntecken...? xD

Fattar inte så mycket men aja.. :P


Dagens Outfit :

 

 

Face

 

Puss LιηαLovεsYoυ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0