Dag 22

Okej, Vet att det gick dåligt i början.. xD
Men nu är det Dag 22 och jag ska berätta om vad som upprör mig.
Jag vet inte riktigt vad som upprör mig, kanske när folk håller på och ljuger framför ansiktet på mig.. Det tycker jag är väldigt dåligt..
Sen är det väl att jag tycker är taskigt mot alla djur som blir plågade.. Och speciellt alla små fina och söta sälar.. De blir ju slagna på isen.. :'(
Bara för att visa behöver päls..
Men Jag tycker att det är väldigt hämskt..
Titta vad söt ?!


Hur kan man vilja slå ihjäl en sån plutt ?!

...

Men herregud ....... :O

Hur kan man vilja göra såhär liksom ? :O
Jag vet att det ser jätte äckligt ut nu.. Men om man är känslig får man väl hoppa den sista bilden..
Men det är såhär visa gör.....

Så himla söta från början...


Puss LιηαLovεsYoυ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0