I´m Going Up.. :P

Heysan :) ♥
Har precis vaknat, och ska gå upp och käka lite frukost. :)
Sen är det bara att börja städa.. Haha, vi ska ''stor städa'' hela huset, eller jag och syrran ska ta nedre våningen och mamma övre. Pappa är och repar, så han kan inte vara med. xD
Men det här fixar tjejerna i huset. ;)
Då blir det bra!
Det gick inte bra på bowlingen igår kan jag ju säga.. Haha, jag suger fan xD
Men det är inget att haka upp sig på, man blir bättre med lite träning. :D
Det var typ sjukt många killar (snygga :O) Och det var skit pinsamt för dom stog liksom och tittade..
Och varje gång man fick en spärr, så böra dom att whoo:a .. :S lite pinsamt kanske.. JA !

Puss nu ska jag äta lite frukost, LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra <3

Du börjar bli lite fjotis gmn ;)

2011-01-15 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0