God Morgon..

..Alla söta människor ;) ♥
Jag har ätit frukost, klätt på mig och hunnit vika tvätten. :thumbup:
Men Lilla Alexandra blev sjuk idag.. Både hennes pappa och lillsyrra är sjuka, så hon har antagligen blivit smittad av dom.. :( Stackars liten.. Hon vaknade och hade 38,4 ° feber.. :S
Hon sa att hon nästan inte sovit alls.. Somnade runt fem tiden.. :( Och att hon  var sjukt varm.. ♥
Puss Älskar dig Alexandra , och du får krya på dig sötnos :) ♥

Idag ska Jag, Syrran och Anna (Moas komis.) gå på BIO :D
Vi ska se Easy A
Trailer :

Jag tycker att den verkar fett bra :thumbup:
Men ska gå nu, ska titta på alla Blogginlägg som jag missat undertiden jag varit i Dubai - Blogglovin
Puss hejdå sötisar :love: ;) haha LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0