God Morgon, sovit gott ?

Jag nästan precis vaknat, kanske för några minuter sen. :P Men jag är verkligen inte hungrig just nu, så jag väntar lite till frukost. :)
Haha, fick några kommentarer på videon jag la ut igår. :P Haha, jag tycker att den är jätte rolig! :D Haha, ♥
Vad ska jag göra idag ?
Idag ska jag vara med sötnosen Alexandra. :D Vi vet inte riktigt var vi ska vara, om vi ska vara inne i stan, eller om vi ska vara här i Danderyd. :P Fast det lär vi ju komma på. :)
Ledsen för att jag inte bloggade så mycket i går. Men jag kan berätta vad jag gjorde.
Vicki och Jossa kom över, när jag och Moa var här. :) Vi tittade på en film som gick på 3:an.
Uptown Girls.


Sen efter det, så spelade vi lite Guitar Hero :) Vi tittade också på roliga videos, med den här killen som dampar för att hans morsa har stängt av hans WOW xD Har ni sätt den eller ?? HAHA ;)
Men vi poppade Popkorn och tittade på en film som gick på 4:an tror jag att det var :P
My Best Friend´s Girl.


Sen gick vi och la oss, Pappa kom hem vid 24.10 ungefär. :)
Puss LιηαLovεsYoυ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0