En härlig helg med Linn

Här kommer en massa bilder, från helgen med mig och Linn :D ♥

Skit söt på Linn ! :)
En bild på mig, som inte alls är fin xD
Haha, skratt-attack :D
Haha, hej ! Ser ut som en kille ;)
Haha, är det här Tjejen jag åkte till Dabai med ? ;) (skit söt människa!)
Oj, kan man va snyggare eller ;) hah xD
Smeeeeeexig ;)
Haha ! Gladare kan man ju inte bli :D
Haha, vet inte vad jag ska säga.. :P
Fina Linn :) ♥
HAHAHA ! Ser ju ut som en Eskemå. xD

Fin ♥

Haha, lite Poledans ! ;) (man måste ju få ha kul ;))
haha, here comes the pervo-blick ;) OBS ! blöt i rumpan för att jag satt i snön !! :O
:love:
Jette fin Linn :)
Puss ♥
Bet Linn i näsan :D
Fin på Linn, men sådär på mig..
Giiiiiiiilla ;) ♥
GLAD CHEY :D
Plutt :)

GLAD ;)
Älskar dig Linn :) ♥
På bussen med Frappinos :D
alltid lika glad :D :D
FRAPPINO FÅN ESPRESSO HOUSE ♥
Köpte Heores-boxen 3 idag också !! :D Yaay!
Så det var nästan alla bilder från helgen. :)
haha, vissa var riktigt fula, så dom lägger jag inte ut.. :P

Jag börjar skolan på Tisdag. :) Alexandra Älskling är inte frisk än.. :( Hoppas hon blir det till Skolan, för vill träffa henne. Fast jag kommer att se henne i morgon, för hon glömde några smycken, hemma hos mig. Så hon kommer bara förbi och hämtar dom. :) ♥
Puss älskar er LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0