Det här har Lina shoppat i Dubai :

  • En skit fin väska. Marc Jacobs 
  • Ett par skit söta trosor 
  • Ett par snygga Adidas-skor 
  • En långklänning. :D (det är så sjukt skönt att ha på sig det!) 
  • En leopard-bikini       
  • En jätte skön lång ärmad tröja 
  • en tjockis-tröja. Ed Hardey (fram) (bak)
  • Haha, en till Ed Hardey tröja (fram) (bak) 
  • En über mysig skjorta 
  • En fin myströja från Juicy Coutre (härligt tyg) 
  • Matchande shorts      
  • Ett vanligt svart linne 
  • Ett par vita byxor, med hål i ? ;) 
  • Sedan en annan bikini. Som jag gillar väldigt mycket. ;) Den är lila men ser blå ut på bilden. 
  • Ett fint linne. (härligt material !!) 
  • Och det sista plagget, är min Älskade SvampBoB-Tröja !!!! :D ♥ ♥  SÅ HIMLA SÖT JU ♥
Det var nästan allt, sen har jag ju köpt en ''Julklapp'' till Alexandra ♥ och en till Clara ♥ :)
Men det är ju klart att jag inte kan visa det. ;)
Puss Älskar LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer
Postat av: linn

söta stuff fast ja var ju med när du köpte nästan allt men whatever dom var ju fina ändå xd ;) <3333333333

2011-01-08 @ 23:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0