Dag 24

Hej, läsare. :) ♥
Nu ska jag berätta om vad som får mig att gråta.
Ja.. Det som får mig att gråta är nog, när människor som jag känner bra, och som står mig nära. Dör.
Då är det klart att man blir ledsen. Det tror jag inte att jag är ensam om.. Jag grät också när mitt husdjur dog.. ''/

När jag ser andra gråter jag också.. Fast det är mer om jag ser någon sorglig film och någon person gråter på filmen, som jag kan gråta. Men då är det ju inte så att jag börjar stört-gåta, utan mer nån tår.. xD
När jag får rysningar av att något är otroligt gulligt kan jag gråta. Om min syrra gör illa mig sjukt hårt, kan jag börja gråta.. :P haha
När jag fick ett SMS av Älsklingen Alexandra, det var så otroligt gulligt så det inte är sant!! Herregud, då tänkte jag verkligen på hur glad jag är som har en sån vän, ingen, ingen!, har skrivit något sån till mig förr.. Jag tänker inte säga vad det stod, för det är d privat. Men Puss På Dig Älskling! ♥ ♥ ♥
Puss

Men jag kan börja gråta av sorglig musik.. Så mycket betyder musik för mig. ^^
Som ni märker så är jag ganska känslig.. Men det är sån jag är när det gäller, Things Like This.. :)
Allt jag kan säga..

Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0