Dag 23

Hejsan på er alla fina läsare där ute :love: ;)
Nu är det dags för Dag 23 och ''ämnet'' är Det här gör mig på bättre humör. :)
Det som får mig på bättre humör är när jag är med mina kompisar! ABSOLUT! :D
Jag älskar ju alla mina kompisar otroligt mycket, vad som än händer liksom! :)
Vad som mer får mig på bra humör, ja.. Det måste vara när jag får presenter. ;) haha, nej men jag gillar att få saker. Så det är ju alltid kul, och då är det klart att man blir glad. Men om det har hänt något riktigt stort, mellan mig och någon person. Så kan ju inte han eller hon komma och ge mig en present och tro att allt är bra. Haha, det är inte så jag menar.. Men jag tror att många av er förstår. :) ♥
Filmer och musik kan muntra upp mig otroligt mycket! Om jag är ledsen, och jag tittar på en film, som jag kan ha sätt hur många gånger som helst!, men som är sjukt bra. Då blir jag nog på bättre humör.
Eller om jag bara vill vara ifred, så går jag in på mitt rum, stänger dörren, och sätter på musik, och bara får tänka lite, så brukar det ordna sig. :)
Haha, nu har ni alla fått veta ännu en sak om mig, som några av er inte visste. xD
Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0