Dag 20

Hej igen :) ♥
Nu ska jag berätta om den här månaden.

okej.. Den här månaden har nästan precis börjat. Men den här månaden började jag skolan, andra terminen. :P
Jag fick snart ska vi få reda på vad vi har för betyg.. :s Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Längtar men ändå inte. xD
Men jag tycker att det ska bli bra med betyg nu i sjuan ändå, för det blir mycket lättare sen inför 8:an och 9:an.
Den här  månaden ska jag sjunga med kören på ÖH (öppet hus), på en Lördag.. I skolan..
Men det braiga med det, är ju att vi får ''kompledigt''. Som medas med att för att vi var i skolan på en Lördag, så får vi ledigt på en vanlig skoldag. :D That´s good ! ;)



Vet inte om jag har så mycket mer planerat för månaden, men tar ju en dag i taget. ;)
Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0