Skridskoåkning

Idag efter frukost, gjorde hela familjen sig i ordning för att åka lite skridskor. Vi har precis kommit hem, och jag ska snart åka till alexandra. Vi tänkte gå på Bio. Vet inte vilken film hon vill se, men jag har tagit ut några sm jag tycker verkar bra. Speciellt en! Den vill jag verkligen se, men om inte vi två gör det. Så går jag väl med någon annan en annan dag. :) ♥
Sen till Middag ikväll blir det Tacos. :) Mums!
Det var verkligen jätte härligt att åka lite skridskor. Det var inte så mycket sol, utan nu har solen kommit fram.. xD
Alexandra ska sova här ikväll. :) Men nu på dagen ska vi vara inne i stan.
Bilder Från Skridskoåkningen :
Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer
Postat av: linn

fösta bilden var sjukt söt, profilbild!!! älskar dej<3333333333333

2011-02-06 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0