Movies :D

Hej! :)
Moa och hennes kompisar gick precis, de skulle gå på bio.
När de kom hem, tittade vi på Drag Me To Hell. Eller för mig blev det ju så att jag såg klart från där jag inte hade sätt längre.
Men vi tog den från början, för Moa och Victoria inte hade sätt den. Anna hade sätt hela, fast det var länge sen sa hon. Men jag tycker att det som jag, clara och Soff såg i Onsdags, var mycket läskigare än hela filmen.. Så den var inte så läskig, den är liksom mer äcklig.. Haha, kompicerat.. Man borde se filmen! Den är värd att se om man gillar skräckisar! :D

Nu sitter jag och tittar på Hey Baberiba. :D haha, dom är ju super skööna ;)
Älskar Kunga Familjen !! Så gryt roligt. :)




Pappa är och handlar lite nu. Jag hoppas att han börjar med maten när han kommer hem, för jag börjar bli lite hungrig. ;P
Annars kan jag bara gå och ta nån macka. ;)
Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0