Ligger i sängen

nu ligger jag i sängen. Det har varit en galen kväll. :D haha, så roligt.
Var och bowla med några tjejkompisar. :) det var grymt mysigt!! :D det gick inte så super bra för mig idag.. ^^
Mycke bättre förra gången. xD
Men sen drog vi hem till mig, vi har fotat typ hela kvällen, men lovade att vi inte skulle lägga ut några bilder..!! Clara, hör du det ! ;) <3 eftersom att det var din kamera. ;P
vi spelade Wii Just Dance 2 det var det jag fick i födelsedagspresent. :) haha, det var skit kul. det var bra låtar och danser på det.
jag och mamma tog en liten kortis med Vicke, ch nu ligger jag här i sägen. ska titta på lite serier och sen ska jag släcka och sova. :)
Puss på er alla tjejer som var med ikväll !! :love:
Vi hade dom längst bort, på båda bilderna. :)
Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer
Postat av: Clara <333

Puss på dajj mee! :D



ps. bilder på taco-buffén kan man ju lägga ut?^^

2011-02-20 @ 18:08:14
URL: http://kimiz.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, jadå :) det är klart att du kan ! :)

Puss <33

2011-02-20 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0