It Never Ends...

Godmorgon läsare!
Jag har ätit frukost, och tittat lite på TV. Har inte klätt på mig än, men jag har ingen skola idag! :D
När jag vaknade idag märkte jag att det snöade lite.. Och nu snöar det bara ännu mer! SKA DET ALDRIG TA SLUT NÅGON GÅNG?!
Lina vill inte ha vinter mer..?
Jag ska i alla fall hitta på något idag. Inte med någon kompis eller så. Utan mer lite med mig själv? Som att gå ut lite, på en promenad eller så. Kan fota lite grann - lägga upp på bloggen.
Apro på det, jag och syrran var ute igår kväll och tog lite bilder på oss. Kanske hittar någon fin av alla de bilder vi tog, som jag då kanske kan lägga upp. :)
Sen tänkte jag kanske träna lite idag. Men det får vi allt se hur det blir med det. xD

Ikväll - Ja då ska Anna komma hit. (Moas Kompis). Och vi tre ska titta på Drag Me To Hell. Eller det har i alla fall Moa lovat! :D
Får vi bara hoppas på att Anna går med på det. Fast det tror jag. :)
Jag och Moa trillade när vi fotade.. :P

Puss LιηαLovεsYoυ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0