Har typ sjukt tråkigt...!

färg 1: Vitt
färg 2: Grön
färg 3: Rosa

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: A typ
Fått ditt hjärta krossat: Halft..
Träffat någon som förändrat ditt liv: A verkligen!
Fått reda på att någon har pratat om dig: A, både negativt och posetivt.
Kysst en kompis: Ja

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn:
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Gick och såg Valentine's Day på bio med familjen. :)
Vilken tid vaknade du idag: 7:48
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov (:
Någonting som du längtar till: helgen, ska åka till Skåne där mormor och morfar har landställe. Då får Elvis träffa deras två hundar. :) Och Torsdag, ska gå på Grönan med Alexandra och se Eric Saade. ♥
Senaste gången du träffade din pappa: mindre än 30 sek xD
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nää, inte vad jag vet.
Vad gör dig irriterad just nu: A, men det behöver jag inte ta upp....
Långt eller kort: Bror helt på vad vi snackar om.
Vad gillar du gällande dig själv: ingen aning... mina ögon tror jag..

 

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte 
Piercing: Min första ''piercing'' är väl hål i öronen. sen har jag ju tagit hål i naveln.
Tatuering: nä, inte än ;)
Sport: Gymnastik och ''fotboll''
Husdjur: Kanin
Vaccination du minns: ehm.. tror fästing spruta nä jag var mindre.
Förälskelse: hahaha, det första killen jag verkligen var kär i.. Måste varit i trean tror jag :P

Alkohol du drack: Sexan/Sommaren till sjuan.

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: pussar!
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: ingen aning, gillar båda (:
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar :)

Pussar, Lina ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0