Albin <3

Jag har också sovit över hemma hos Albin. :) ♥
Vi gick på bio, såg Harry Potter. Den senaste. :) Den var bra, vi visste inte att det var i 3D.. :P ;)
Men den var bra ändå. :D
Vi somna efter 2 nån gång. Sen vaknade Albin vid typ 5 ?? Och jag vaknade en timme senare. :P
Albin som e så gullig, gav mig en skitfin ros han gjorde till mig :) ♥
Verkligen duktig på att rita !!
(han gjorde den här på en kvart ?! 0.o)
Älskar dig Albin <3
Sen har jag också köpt en fin fotlänk. :)


Puss & Kram ^^

Kommentarer
Postat av: Miranda ;)

Heeej lina! Nu vet jag äntligen vad din blogg heter ;D

Du får gärna trycka på min länk däruppe och in på min blogg :)



Men nu ska jag spamma dig... Mohahahahahahahaha!



Kram Miranda <333333333333333

2011-08-13 @ 21:29:19
URL: http://mirrizanda.blogg.se/
Postat av: Miranda ;)

Heeej lina! Nu vet jag äntligen vad din blogg heter ;D

Du får gärna trycka på min länk däruppe och in på min blogg :)



Men nu ska jag spamma dig... Mohahahahahahahaha!



Kram Miranda <333333333333333

2011-08-13 @ 21:30:10
URL: http://mirrizanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0