Not today..

Ligger hemma i sängen, med 38° feber, idag. Och det är ganska så mycket för mig, eftersom jag vanliga fall nästan ligger på 36. Så typ 37,5 är ganska mycket för mig..
Har också hosta och ont i halsen.. :(
Det är verkligen kul att vara sjuk.
Men jag vaknade precis, ska snart gå upp och äta något till frukost. Juste, jag har ju kvar lite av min smoothie som jag gjorde igår. :) Den ska jag ta lite av. ^^
Den blev jättegod.

Jag ville verkligen inte bli sjuk idag, eftersom att det var det där jag berätta om igår.. Att han killen skulle komma och berätta om droger, alkohol, narkotika och tobak m.m .. Och det ville jag gärna lyssna på.. men,men.

Men då får jag sätta upp en liten lista på vad jag ska göra idag. :
  • Äta frukost.
  • Ladda över låtar till iPoden.      
  • Plugga..
  • Sova.
  • Ta en kort promenad.
  • Tv / Dator.
  • SMSa. ;)                                 
(inte i ordning..)
Vet inte om jag kommer att gör allt det där.. Men vi får väl se.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0