Sista inlägget :)

tjobree , sötnosar ! ;)
Det här nog sista blogg inlägget för idag :) Jag har inte gjort mke idag asso.. typ bara legat i sängen.. ''/
Men ah.. min morsa har klippt mejj... ! ;o hatar det .. ville inte klippa så kort .. har mke kortare enligt mejj.. ;o
och jag vill inte ha så kort.. men ah.. nu är det gjort och finns inget att göra åt .. :'(
aja.. det är tur att jag inte ska gå till skolan imorgon iaf ^^  och sen näe jag går till skolan, får jag väl ha uppsatt eller nått .. ^^  <33
usch , usch , usch ! ;o
Puss Gonatt ! ^^
Lina ! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra <3

LINA !!!!

de e typ ingen skillnad alls...

du vet att mamma råka klippa mejj för kort jag bah j*vla helvete å blev typ as sur du bah " du e ju inte så mkt hon klippte "

jag bah "jo as stor skillnad ser du inte"

typ så...

men tkr själv att de blev skit kort .. !

tro mej du har inte klippt av mkt man tänker seriöst inte på de ... eller jo kanke lite men de va absoult inte fult du är alltid lika fin ! <33

glöm inte de å du ska visst ha utsläppt i skolan !! <3 folk bryr sej inte bara om ditt utseende ?

isåfall e dom störda !!!



// din alexandra <33333333333333333

love u

2010-09-05 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0