Naglarna ! ^^

nämen heejj på er sötiisar ! ^^ <33
Jag har inte gjort så mke idah .. men jag har målat mina naglar ! :D <33
Jag tycker själv att det blev jätte fiint ! ^^ Haha , xd Ska lägga upp bild :) , <3
Men jag har feber, så för alla som undrar kommer jag inte till skolan imorgon ... :(
Men eventuellt på Onsdag :) <3
Ah, nu har jag inte så mke mer att skriva om .. annat än att jag saknar verkligen mina kompisar och dom i skolan ^^  Haha, låter kanske lite konstigt.. men jag vill faan gå i skolan  imorgon .. fast får ju inte .. för när man är i skolan kanske man inte vill va där .. och bara vill hem .. men när man är hemma och är sjuk .. då vill man allt annat än det .. tro mejj .. ''/ <3
ah, juste ! jag ska lägga upp bilden på min naglar ! :D <3333
Orange ^^ riktigt fiint tycker jag själv dåra ^^ <33
Puss harreh så bra nu da ! :) <333
älskar er / Lina ! ♥

Kommentarer
Postat av: Samuelirmelin

Very informative. Great site. Really professional.

2011-02-23 @ 11:14:54
URL: http://samuelirmelin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0