Läxor ..

Hej på er sötaste ! <333
Vad har ni gjort idag ? :) <33
Jag har gått i skolan.. haha xd Alexandra min älskling gick hem .. hon mådde inte bra .. :(
Idag började Hannes i vår skola :) han går i niklas och alexandras klass (: han är snäll :) <3
Men nu när jag är hemme så ska jag göra lite läxor -.-' .. har en timme varje dag till läxor ......... -.-'
AS BOOOORGING !!!!!!! XD haha ! ;p
Men jag håller på med Engelskan sen ska jag göra Spanskan .. har prov imorgon .. Sedan ska jag göra matten .. asso .. ! Jag har ett Prov tills imorgon, ett förhör och matteläxa .. BOOORING ! ;)
Sen till på Fredag har jag ett förhör i Engelskan .. Då ska man kunna typ 37 länder + deras nationalitet + huvudstad + nåtgot info om landet ..... As kul .. right ? -.-' -.-' -.-' !!
Här är Dagens Outfit :


haha, lite egobilder ;)



haha !



Haha, här håller man på med läxan .. xd <3
När man har gjort alla dessa läxor .. ska man dra till Amanda och Matilda där man träffas Sofia också :) sen cyklar vi till Dansen :) <33
Puss älskar er !
Lina ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0