igår :) / idag :(

hellu, blogggen :)
Igågr var det en härlig kväll :) om man bortser från att jag var sjuk dårra .. ''/ men mamma var inte hemme , och pappa är och spelar, han kommer hem på Tisdag tror jag  :)
Jag och Moa var då hemma själva :) och vi gjorde våfflor till middag ^^ och satte oss där nere vid teven och kollade på Heroes :D <333 det var riktigt mysigt ^^  sen fick syrran lite kompisar , och då satte jag mej vid datorn en liten stund :) sen fortsatte vi att kolla på Heroes tills morsan kom hem (:
jag och syrran igår - vi gjorde våfflorna ! (:
Jag och syrran igår - vi gjorde våfflorna ! (:
Idag mår jag nog sämre .. ''/ jag har så jävla ont i halsen så att jag håller på att dö... :( sen har jag feber osså.. och typ världens jobbigaste snuva... ;o
aja.. inte så mke att göra åt .. annat än att dricka mke vatten och typ ta min halstabletter ^^ <3
Vill inte att ni ser mitt ansikte när jag är sjuk .. xd

puss på er, och ha det så bra ! :) <3333
Love / Lina ! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra <3

men jag vill se ditt fina ansikte !! :) <3

allti lika fint you know ;) <3

// din alexandra :) <33333333333

2010-09-05 @ 14:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0