HAHA ! <3

tjobree sötnosar ! ;) <3333
Asso det var såå jävla roligt i Täby i Fredas ! Säger bara det ! ;D
Var Där med Alexandra ! :) vi hade å skit kul ^^
Vi var så jävla flummiga ! ;D Vi gick fram till nästan varenda kille som var söt/snygg ^^ och bah : tjoo! hej ! tja ! hur måsr du / hut är leget ! ;D HAHAHA ! asso så jävla roligt ! ^^ sen träffa vi skit många som vi kände ^^ En kille som heter Max, en kille som heter Calle, och en kille som heter Adde :) asså så jävla roligt ! ^^ sen träffa vi linns morsa xd <33
MEn sen när jag och Alexandra satt på stolarna i ni vet den här trappan .. då kom det några killar i 16-17 års åldern och börja snacka med oss ^^ haha, ena killen var fett pervers ... ;o haha , men sen kom det värsta störda killen ... det var då deras kompis .. men han var helt fucked up .. ;o han satte sejj i mitt och alexandras knä .. ;o och vi putta bort han .. sen slog han mejj två ggr .. ;o CP , säger jag bara ! xd men sen försökte killarna få med oss hem .. så vi taggade där ifrån .. för då började det bli lite scary , om man säger så .. ''/
sen när vi mötte dom igen .. sa dom : hej flickor , kom flickor, eller tja stumpor .. och skit .. ;s lite groose om man säger så .. ! ;o
aja .. men så var det med det .. ^^ men det var kul med hela grejjen ;D
sen köpte jag en ny tröja :) sheet snygg tycker jag själv dåra xd
säg gärna vad ni tkr ^^ <3



men nu ska jag nog tagga i sängen .. börjar bli lite små trött ...  xd
så jag säger väl puss och gonatt ! <3333

Älskar er ! / Lina ! ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra

BÄSTA DAN EVER !!! :D <3

fasst lite scary dåå... ;p <33333333

2010-09-12 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0