Fixat Naglarna ! >.<

Heeejj på er söta människor ! ;) <33333
ah, då har man sutet sen kvart över 7 - nu, och fixat naglarna xd HAah ! <3
Heh, blev inte så jätte nöjd .. men ah .. kommer nog att vänja mejj.. hoppas Jag xd
Men Jag har fått klagomål på min blogg ..
Så jag tänkte fråga er om hur jag ska kunna göra min blogg bättre ? :) <3
Så kommentera det !! ;D <333
Men det är ingen idé att ni säger att jag ska blogga mer .. för asso jag försöker blogga så mke som jag kan .. men grejjen är att jag inte har tid hela tiden - varje dag ... men jag lovar att jag ska försöka iaf att blogg mer .. ;p <3
Puss :* <3
Men Imorgon har jag dans :)
Då ska jag, Sofia, Vet inte om Amanda och Matilda ska gå .. men dom sa nåt sånt tror jag xd :(
Buhhu .. om dom inte ska de .. :( :( :( <33
Dagens Outfit :

Mina naglar =) :

bilder på mejj :

Ah.. den bjuder jag på .. ;p

Jag just nu :)

Hihi ^^ Det var en konstig min.. xd

En spontan bild.. var inte beredd .. ;s
Fast den blev ändå hyffsat bra (: <3
Puss älskar er ! <33
Vill bara säga att jag tycker väldigt mke om er - Alexandra och Niklas ! <3
Jag brukar vara med dom på rasterna :)
Och båda två är så sjysta så det inte är sant !! ;) <3333
Men vill alltid va vän med er snälliisar !!
Och Alexandra - du är jätte fin i ditt år gumman !!! ;D <333
Och Jag älskar dejj Oscar (Aggi xd) Puss ! :* <333333
Älskar er ! <33 / Lina ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0