Film ! <3

tjoo ! ;) <33
Idag har jag typ inte gjort mke alls ! .. xd
Jag ville göra nått med niklas och alexandra , men alexandra visste jag inte kunde så det blev niklas.. men sen kunde inte jag heller .. för jag och syrran skulle ut och springa .. och sen börjadde vi med maten :) lasagne blev det ;D super god blev den ^^ <3
Men nu ska hela familjen kolla på film :) tror den hette 7 pounds eller nått ^^ <33
Men hoppas att den är bra ! pappa har precis kommit hem från London ! xd <3
I lördas åktejag och morsan in till stan till en av pappas kompisar som var med i london .. vi skulle ge hans katt mat ^^  skiita sööt !!
Men det blev lite mer än att bara ge katten mat ^^ haha ! xd , <3
Vi fixaade lite i hans lägenhet ^^ han viste inte om nått ! ;p så det var kul och se hur han reagerade ^^ !
Han skicka ett sms till pappa nyss : Herrejävlar !
HAHA ! sen ringde vi han och han tyckte att det blev jätte snyggt ! ^^ <3
Haha ! xd , <3
ni ska få se bilder ! :*
Sovrummet :
Före
Efter
Vardagsrummet :
Före
efter
Köket :
Före
Efter
Badrummet blev också fint :
så söt katt ! <33333
filmen :
den verkar bra !
Men måste dra nu ..
Puss älskar er  ! <33333
Lina ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0