Dagens !

Tjoo ! ;) lessen att jag inte har bloggat.. xd
Men idag var det en ganska chilla - dag .. Alexandra är sjuk .. ''/ du får krya på dejj ! <3
Lilla och gulliga,  Alexandra ! ^^ <33
Men jag glömde iof sejj skåpnycklarna .. ;p smart som man är ! ;) <3
Jag åkte till Täby efter skolan och För jag har hade ju inga hemnycklar heller .. :p Så jag åkte dit och Mötte Moa ^^ Sen givk vi in på Donken ! ^^  Haha ! men där tog vi en äppelpaj :) Muums ! ;D
Linn var i Täby .. men han inte träffa henne  .. ''/ Haha , men linn, jag såg Bella i Täby .. xd men jg tror inte att hon kände igen mejj om hon nu såg mejj det vill säga ;p
Men Puss på dej ! <33
Sötaste Linn ! <33
Det här är då Dagens Outfit ! :
haha, skämt biilder dåra .. ;) :
japp ^^ galen som vanligt .. ;) Haha ! <3
nämen titta vikken bruud ! ;) Haha !
puss på er också ! ;)
ska dra och fixa käket ! :)
Älskar er ! <3333
Lina ! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack :) <3

fett söta bilder (a)

lägg upp på f.b :D<33

puss från din alexandra :)

2010-09-09 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0