Bilen ! ;D

Heejjj på er alla sötnosar ! :) <333333
Idag vaknade jag kl. 10.00 :) <3
Jag, Mor, Far och Moa - ska åka till en bil-sak-butik eller nått sånt xd
Där ska vi  , inte köpa, utan provköra en bil som vi kanske kommer att köpa :)
För mamma och pappa ska sälja sina bilar ;p
Och då ska mamma köpa en bil som vi använder dagligen sen så har pappa köpt en Mustang som ska komma till Holland den 1 Oktober :) sen åker den till Göteborg :) och där ska vi hämta den ! ;D
Men idag ska vi då åka med den här bilden som är en volvo xd, till Norrtälje ;)
För vårt landställe ligger där, och vi behövde hämta lite saker :)
Men ah.. det var inte så mke mer som jag behövde säga ^^
Jo, juste .. Hah, jag har gjort illa handleden-armen .. så jag har bandage xd
jag har haft ont i handen länge.. eller asso de kommer och går .. det började på sommar lovet .. i Grekland .. sen kom det i Italien också .. sen har det varit lite här hemma också .. ''/
Så ah nu har man bandage .. ;p
Jag och morsan ska snart gå till en läkare och kolla upp det .. kanske måste rönka då .. ;s
Dagens Outfit :
Jeans : JC
Linne, under : H&M
Linne, över : Bik Bok
:) <33

Mitt Bandage >.<


;p

Puss älskar er ! / Lina ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0