Alexandra <3

Heeejj :) <3333
Alexandra och jag har varit i Täby idag :)
Det var ganska kul ;p
Vi träffade mitt ex Martin .. xd
Sen träffade vi Charlotta också .. :) <333
Och vi träffade ju Anton också ;p
haha xd
Sen åkte vi hem ;p
Men vi orkade inte va kvar i Täby .. xd <3
Men nu är jag hemma :)
Har ätit , det blev spagetti xd haha ;p <33
Just nu kollar jag på idol ;D <3
Det är ju kul att kolla på :) , <3
Men asso jag har inte så jätte mke att skriva om .. föruom att jag VERKLIGEN längtar till på FREDG !!! ;D ;D ;D ;D <33333
För då är det fest på gården och det ska bli jätte kul :) sen efter ska Clara<3, Alexandra<3, Kanske David<3 (alexandras kille ;D ) och vi vill att Niklas<3 också ska sova över hos mej ;D .. men det får vi väl allt se .. -.- haha han vet inte .. ;s men ah .. haha xd
Då kanske vi kan bada jacuzzi hemma hos mejj :) om alla vill de vill säga ^^  <3
Men det ska bli jätte skojj :D
Haha, så här sak det ju se ut på fredag alexandra !! ;) <3333333333333 ;D
Så ska det se ut gumman !! ;D <333333
Imorgon ska jag och morsan åka till nån läkare .. och typ rönka handen .. xd
kl. 13.30 så jag måste typ ta ledigt från skolan, dom sista timmarna eller vad det nu blir .. xd
Haha, men nu vet jag inte vad jag ska skriva ..
så Puss älskar er ! <3333
Lina ! ♥

Kommentarer
Postat av: Clara<333

du har int snackat med mejj om killarna...vill int att dom sover över...först skulle det ju bara vara duh och jag.

2010-09-22 @ 21:24:27
URL: http://kimiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0