Tisdag

Shenna ;) <33333
Idag var jag i skolan :) HaHa som vanligt dåra ! ;)
Näe men jag sjöng faktiskt solo på kören ^^ haha tror att det gick bra (:
Men sen ska jag ju sjunga solo på nästa Fredag inför hela skolan - utom NIORNA ! ;D haha Det är i o för sig ganska skööönt ! ^^
Men Idag efter skolan gick jag och mötte Alexandra :) Jag, Niklas, Lukas och Alexandra var med varandra :) och Niklas och Lukas hade redan gått hem till Lukas :) asso jag slutar senare än dom så dom orkade inte vänta .. ;p
Men det var iaf jätte kul ^^ eller asso det var mer soft ;p vi satt mest i soffan och var inne på datorn och tittade lite på tv och så :) och skrattade såklart ! ;) hahahah ! ^^  <3333333333333333
Men det var iaf jätte skoj :) <33333333
Puss på er ! <33
Men just nu sitter jag nere i soffan och äter flingor med mölj ^^ haha muums ! ;) <33
Har nte så mke mer att säga :) så ni får ha det så bra nu !
Haha , Puss + Gurka = PUSSGURKA !! ;D <33333333333333
Puss Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0