Sleep Over

Hej :) <33

Jag är lite trött idag .. För att Clara hade en liten sleep over :) <3
Och då var vi inte uppe så sent men typ till 4, eller jag och Clara ^^
Dom andra sov.. Men jag var pigg bara för att jag hade somnat under filmen (som vanligt!) ^^ .
Men det började med att vi kom dit :) Vi var i en kvartestuga :) Nära Clara.
Och vi åt tacos :D Det var gott !
Sen fixade vi snacks, godis, läsk och så ^^
Vi satte oss i en ring och hade en flaska och körde typ nån blandning av "snurra flaksan" och "sanning eller konka" :) men det var kul :D
Haha, jag fick konka och då stog det :
"Gå över till grannen och fråga om ... Kompisarna bestämmer vad." ^^
Haha, och då skulle jag gå över till grannen och fråga om lite smör .. och när jag fick smöret skulle jag ta en liten klick på fingret och sedan sätta i pannan .. :) haha !  så kul ju ! :D
Men så jga gick över till grannen , alla andra gömde sig i buskarna så att inte dom skulle se dom .. Och Clara filmade :D men man såg inte se mycket, eftersom att det var mörkt .. men,men ..
Jag gick i alla fall fram till dörren och knackade :) Tror att det var pappan som kom och öppnade ;p

Jag: Hej, skulle jag kunna få låna lite smör?
Han: Smör? eh, ja visst ..
Jag: Ah, tack!

Sen tog det en liten stund innan han kom tillbaka .. ^^
Och Clara viskade :
Lina! Säg hej till kameran ! Lina!
Hhaha !
och då kollade jag bara på henne .. sen så kom han !

Han: Här har du smöret.
Haha, han hade liksom tagit en typ 50 gram smör från typ margarinet ^^ och typ lagt detr fint i en plastpåse.. ;p
Jag: Jag kan bara ta lite grann.
Också börjar jag att öppna påsen..

Han: Nä, men ta hela du !
Jag: Nej, jag kan bara ta lite grann så här..
Och då tog jag en liten klick..
Han: nej.. men..

Sen satte jag det i pannan och sa tack ovh gick i väg ..
Han typ kollade på mig jätte konstigt , och han stängde inte dörren.. uten han stog där och kollade .. ;s
haha och sen stängde han och alla började as garva !! :D hahahah !
asso det var så sjukt roligt !! ^^
hih !
Men sen hände det mer cp-saker under kvällen! :D
Som när jag somnade under filmen ..
haha då kommer Clara på en rolig idé .. :P Hon ska måla munstarch på mig .. ;o
haha !
asso jag ligger och sover och då kommer Clara med mascaran tror jag att det var .. och målar munstarch .. :(
hah lite kul kanske ! Men hon fotade, så jag fick se sen :)
Men sen i slutet av filmen när jag vaknade - då alla andra sov utom Clara, som såg klart på hela filmen :),
då tog jag och Clara foton på alla som sov :) och det var jätte kul !
Men tyvärr har inte jag bilderna .. (inte min kamera). men Hon kommer att lägga upp de flesta på facebook .. ^^
Sen när filmen var slut. Gick vi på toa, och jag blev rädd när jag såg hur jag såg ut i spegeln.. hahaha !!! :D kul,kul !
Vi såg på "Patrik 1.5" :)


Haha, varje gång jag harförsökt att se den . har jag somnat .. ;P
haha, men nu ska jag gå och bada Jacuzzi :)
Puss hars mer senare :) <3333333333333
Älskar er !
Lina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0