Natti Natti ! ^^

Tjoobree !! :) <3333
Jag har inte gjort så jätte mke den här kvällen .. ;p Har kollat på two and a half men ^^
Det är kuligt faktisgt :) <33
Men nu ligger jag i soffan xd ska sova där i natt :) för min pappa har ju trummisen på besök :) <3 han heter Markus och är as sköön ! ;D han har humor på hög nivå ! ;) <3
Men då sover han i mitt rum och jag i soffan :) <33
haha gillar att sova i soffan - sköön ^^ <33
Men imorgon bär det av till Falun >.< jag och min syrra ska då sälja skivor och T-shirts :) <3
Det ska ändå bli ganska kul ^^ Men asso min farfar bor i falun också, så vi ska åka och hälsa på han imorgon också :) <33
Om ni undrar vad jag snackar om.. så är det så att min pappa har ett band som heter "Fatboy" och dom ska på en spelning i Falun :) Då hänkar jag och moa för att sälja skivor ;p <3
Nu sitter jag i soffan :
haha, ser lite trött ut kanske.. men ska ju faktiskt gå och lägga mej nu.. xd <3
Puss och Gonatt ! <33333333333333

Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0