mysig helg :)

Heejj ! :) <333
Jag är otroligt lessen för dålig uppdatering ... ''/
Inte menningen ! men har inte haft så mke tid ..
ska förklara ! :) <333
I Fredas :
Då sov jag över hos älsklings Alexandra ;D <3333333333333333
Det var så skoj ! :) vi hade det jätte bra :) Vi hyrde film, köpte godis, snax och läsk :)
När vi kom hem efter skolan till alexandra satte vi oss vid datorn lite och Jag prövade Alexandras löshår ^^ för nu har vi ju nästan lika dan hårfärg :) <33
Men vi tog ingen bild .. :( Fast kanske kan visa er nån dag ;p
Sen åkte vi till Täby och träffade Alexandras förra kille .. asso då var dom tillsammans fast alexandra gillade typ nån annan så hon ville ju såklart inte utnyttnja den här lille pöjken ! ;) förstår henne !
Sen får hon massa cp-kommentarer på facebook om att hon är värsta player och skit -.-' asso palla er ! -.-'
SNAAAARK säger jag bara ! ;)
Men sen när vi kom hem .. i Täby hade vi köpt mat också btw. det blev grillad kyckling med pomfritt :)
det var gott :) <3
Men sen gick vi och kollade lite på idol :) men sen gick vi ner och kollade på film i stället :)
Vi hyrde 2 filmer (: <3
vi kollade först på The Last Song ^^  Haha , mellan filmerna var vi inne på datorn .. satt vi inte skulle bli trötta och somna under filmen .. ;p och sen när vi var på datorn skypade vi med Lurven (Lukas) och Niklas :) <33
det var iof sej inte så jätte kul .. eftersom dom alldrig svarade ... -.-' dom spelade nått jävla tevespel .. -.-'
xd
Men sen började jag och alexandra titta på den andra filmen som heter : Remember Me :)
Vi såg inte hela.. för vi orkade inte .. så vi gick och la oss.. men filmen är bra iaf ;p jag har sätt den förr :)
På Lördan :
Japp, då vaknade vi .. haha näe skoja bara! näe men vi hade bestämt med Niklas och Lurven att vi skulle vara med varran på dagen .. men så blev det ju inte . ;p dom skulle iväg på nån sak.. och kom hem kl. 5 typ .. och då möttes vi hemma hos Niklas och det var roligt där hemma :) sen bestämde vi att vi skulle kolla på film :) så dom åt hemma hos niklas sen åkte jag och alexandra hem till henne och käka middag där hemma :) det blev tacos :D MUUUMS ! ;)
juste ! på vägen hem från Niklas träffade vi Marcus :) han har snaggat sig och det blev faktiskt bra (: fattade inte varför många inte ville att han skulle snagga sig .. ? ;p
Men men, iaf ! så när vi hade ätit färdigt gick vi hem till Niklas igen och sen fick vi skjuts av hans syrra till Buylando :) där hyrde vi fillm och köpte godis :) filmerna hette : 21 och sen var det nån mer som vi inte kollade på och som jag inte kommer ihåg namnet på xd haha !
Men då skjutsade Paula (Niklas syrra) hem oss till mig :) Då gick vi ner och startade filmen :) den var bra :) men lite mycket matte för men hjärna ;) haha ! asso filmen låter jätte dålig när man säger att det var komplicerad matte i .. men aso den var faktiskt bra :) <333
Efter filmen följde jag med dom till bussen :)
DEt var en kul kväll :) <33
Ni får ha det så bra :) idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra .. xd hah ;p
Hej fula morgon människa ;)
OBS ! har inte fixat mej eller nånting !! ;o

PUSS PÅ ER !
Älskar er ! Lina <3

Kommentarer
Postat av: alexandra

de va as kul! <3

2010-10-10 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0