Hos Linn

Hej :) <3
Just nu sitter jag i min säng hemma på Bredavägen med Linn. :)
Hon ska sova över här hos mig. Vi har haft en jätte rolig kväll !
Jag åkte hem till Linn vid 11 tiden. Tog bussen och hon kom och mötte mig där.
Sen gick vi hem till henne, sedan åkte vi till Täby C. Vi gick i lite affärer. Och till slut - efter lunchen - hittade vi en tröja. :)
- Bild kommer senare. -
Men sen tog vi bussen hem till Linn igen. Och sen fixade vi oss lite, för gästerna skulle komma.
När vi väntade på dom hade vi lite tråkigt.. Så vi satte på musik, och började hoppa runt och "dansa" i rummet, med solglasögon ! HAHA ! ;D
Sen kom gästerna :
Min Familj : Moa, Mamma och Pappa.
Familjen Egli : Lotta, Christer, Viktoria och Josefin.
Och sist men inte minst : KEVIN ! ;) hahaha ^^ (skoja.)
haha, vi hade i alla fall kul.
Efter maten badade Jag och Linn i deras Jacuzzi.
Haha, inte den men en bild p hur det kan se ut.

Och sen efter det, gick vi upp och kollade lite på deras film.. en skit äcklig film.. Som hette " The Thaw " . men sen tittade vi på en film som gick på 4:an. " Tre systrar och en mamma " .

The Thaw


Den var faktiskt bra. haha fast jag hade sätt den innan.. ^^
Men sen så skulle Kevin, Linus, Moa och viktoria bada.. Och då fick jag och Linn en idé. :D
Haha, vi skulle "spionera" på dom. Haha, fast det gick inte så bra .. Det hittade oss direkt.. ^^
Sen kom dom in och typ var lite rädda.. För dom hade hört nått jävla ljud där ute.. och dom trodde att det var vi.. fast det var det ju inte ! sen sa Kevin att det lät som en gnällande katt, som kom närmare och närmare.. HAah, då började jag och Linn typ as garva ! :D haha ^^
Sen beställde vi en Taxi hem. Och nu sitter vi här i min säng ;) haha.
Men vi får höras mer i morgon.
Puss ha det så bra. <3
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0