Hos Alexandra

Nu ligger jag i Alexandras säng, med datorn. Tänkte göra ett inlägg, så nu blev det så.
Alexandra håller på att packa - hon ska till sin morsters landställe.
Asso äntligen är det Höstlov ! :D Haha !
Är det någon mer än jag som har tyckt att första terminen i skolan har gått
piss fort ? -det tycker i alla fall jag.
Men nu ska jag berätta min plan för Mitt Höstlov :
  • Fredag (idag) : Ha mys kväll med mamma.
  • Lördag : Ingen aning..
  • Söndag : Ingen aning..
  • Måndag : Ha kul antar jag ? Näe men ingeet bestämmt - ÄN ! ;)
  • Tisdag : Sova över med kompisar. Med Älsklings kompisar TILL-OCH-MED ! ;) haha ;D <3 (Niklas ring mig!)
  • Onsdag : Moa och Mamma ska till New York.. Så det blir väl en mys kväll med pappa. :) Och jag ska packa. <3
  • Torsdag : Pappa ska i väg och spela - Jag blir hämtad av Linn. ;D Och ska sova hos henne. <3
  • Fredag : Ska sova över hemma hos Linn igen :)
  • Lördag : Sova hos Linn <3
  • Söndag : Ska hem och packa upp, och fixa lite saker - städa i mitt rum.. fixa lite saker inför skolan .. -.-'
Det var mitt höstlov de. ;)                                                                                                                           Linn <3
Jag hoppas att ni får ett lika skönt lov som jag hoppas att jag kommer att få. :)
Puss på er ha det så Grymt härligt !
Lina <3

Kommentarer
Postat av: linn

på lördag kommer kanske kevin vara med här bara så du vet xd älskar dig <333333

2010-10-29 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0