Hiss Eller Diss !

Tänkte göra en lite Hiss Eller Diss idag om muskler på både tjejer och killar. :)
Hiss :
Jessica Alba

Hela hon ser Perfekt ut. Hon har snygg kropp
och lagom med "muskler".
Sedan hissar jag även :
Taylor Lutner

Han har så Grymt snygg kropp !
Jag vet att jag inte är den ända som tycker det !
Han har inte för mycket muskler.
Till skillnad från andra...
Diss :
Vet inte vad jag ska säga..

Asso det här ser ju f*n helt J**la sjukt ut !
Det är så fult så det inte är sant.. Om det ens är det..
Men dom är så gigantiska så man nästa blir äcklad! ..
Haha, fan va rädd jag ska bli om jag såg en sån här J**vla HULK ?! ;o

Sedan när Tjejer har stora muskler..
..Ah det är också riktigt fult..
Jag menar.. Checka in deras F**king lår ?!
Asso det här MINA personliga åsikter..
Det kanske är helt tvärt emot vad ni tycker. Vem vet ! Ni kanske tänder på killer/tjejer med stora muskler.
Men jag tänder verkligen inte på killar med såna där stora saker..
Jag kan gilla magmuskler, men det är nått speciellt med mig och magar..
Inte bara musklerna- utan Magar, gillar jag bara dom..? Helt random jag vet.. ^^
Haha, men ni får ha en bra dag !
Puss hejdå Lina <3

Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Hiss på Jessica & Taylor :)

2010-11-01 @ 12:19:34
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0