Hemma :)

Helluuuu ! ;) <333
Nu har jag kommit hem , från en jätte rolig kväll / dag i Falun ;p
Det var faktiskt roligt ! ;D
Jag och Moa sålde massa skivor och affisher tröjor m.m :D
Vi har också tagit massa foton :) eller Moa har tagit med sin systemkamera ;) <3333
Men jag har inte bilderna just nu .. så när jag får dom till min dator so lovar jag att lägga in dom på bloggen :) <333
Vi har också mött massa konstiga människor ..
Haha, fulla, roliga, galna, gamla oh jätte kostiga .. ;p
Det var en snubbe som kom och satte sig bredvid mej och moa när vi satt och sålde skivor och undertiden som pappa spelade ;p
Han var gammal och jätte full.. xd Han skrek och ordnings vakterna höll lxm koll.. men asso han var ju inte "farlig" .. så det var ändå ganska lugnt .. xd
Men i början satt han där och kommenterade alla skivor .. och han sacka as hest ... så vi hörde knappt vad han sa .. och han såg ut som en kanin .. HAHA ! asso hans tänder.. omg ! haha xd helt utåtstående .. !! HAHA !
Men sen när hans favorit låt kom så skrek han , och typ "sprang" upp och ställde sig längst fram och bara viftade med händerna - helt galen med andra ord.. xd haha !
Sen kom en till full kille, som tog fram ALLA sina pengar och köpte upp dom... man ba.. okej ? haha !
asso helt sjukt ! han köpte as mke ! men ah det ar väl bra antar jag ^^
Jag tycker att deras nyaste skiva är bäst :)
Den heter Overdrive :) och är bättre än dom andra :) eller det är ju vad jag tycker ;p
Deras nyaste skiva :

Overdrive

Bandet :

Längst till vänster : Janne
Han som håller i stolen : Markus
Han bredvid : Hannu
Han i vitt : Thomas (Min pappa ;P)
Han näst längst till höger : Jocke
Han längst till höger : Affe

Det var alla i deras band :)

Men nu har jag inte så jätte mke att säga mer ..
Eller det här var dagens Outfit :
Lite bilder :
Brukar inte le med tänderna men gör det nu idag ;) <3
Puss herrå ! :*
Älskar er , Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0