Helgen :)

Hejsan :) <3
Ledsen för dålig uppdatering .. ^^
Men har haft fullt upp i helgen :) <3
Igår sov jag över med Alexandra :D <33 Efter skolan gick Jag, Alexandra och Niklas hem till mig :) Och vi gjorde inget speciellt först .. Utan det blev mer så att vi bara satt.. Eller vi tog lite varm oboy :) För att det var så kallt ute .. ^^
Men sen tog vi datorn och satte oss i köket, Alexandra loggade in på sin Facebook, och sen gjorde vi roliga Quizar ^^
Haha, vissa var jätte roliga ! Så vi nästan dog av garv :D HAHA ! <33
Hihi, sen gick vi in i badrummet :D haha och då sminkade Jag Niklas ! ;D hahahhaha alltso så himla roligt !!! :D <33
Alexandra bara stog bredvid och typ Skrattade ihjäl sig :) hah ;)
Men det såg så sjukt roligt ut när det var klart !! :D haha asso han var jätte söt som tjej ^^
Hhaha, men jag kan inte lägga upp bilderna nu .. för jag har inte den datorn .. så när jaghar den kan jag nog göra det :) <33
Men sen efter det, såg vi en film som heter : Into The Blue :)

Den är jätte bra :) <33
Efter maten körde vi  Anden I Glaset :) fast inte så länge .. för vi ville hälldre kolla på en till film så då gjorde vi det :D Vi han inte se på hela .. Men den hette : The Break Up :)

Under filmen behövde Niklas åka hem så då Följde jag och Alexandra med honom en bit :) ungefärtill skogen :) Sen gick vi hem och fortsatte att kolla på Filmen .. Men vi somnade under den, för vi var för trötta.. så då stängde vi av och gick upp och la oss :) vi snackade lite och sen somnade vi :) <33
Sen idag har jag och Alexandra varit i Tebban :) och köpte lite saker :)
Vi käkade på Mc Donalds :) haha ^^
Jag får visa vad jag köpte sen när jag har den andra datorn :) <3
Puss ha det så gött ^^  , <33
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0