GODNATT

Hej på er sötnosar ! :)
Nu ska jag gå och lägga mig. Det är inte så jätte sent men det är ju trots allt skola i morgon. ;p
Det kommer inte att bli så jätte långt inlägg.. För jag måste faktiskt sova .. xd
Annars kommer jag inte att orka ett skit i morgon bitti .. ;)
I morgon tror jag att jag skulle vara med Niklas, Lukas och Alexandra :)
Vet inte om jag kan.. Men jag tror det :)
Har en läxa till på Onsdag.. Men det är inget jobbigt .. ;p Och sen har jag ju prov på Torsdag .. ;s Hatar prov .. Fast i o för sig .. Man får ju ha hjälpmedel på provet :) Det är Fysik/Teknink.. Inte så jätte svårt ämne .. Men tråkigt ! Riktigt Tråkigt ! xd
Haha, men får ha boken och pärmen och miniräknare på provet..
Så det ska väl gå bra :)
Puss älskar er ! Nu ska lilla Lina sova ! ^^
Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0