Fredagsmys

Hej på er sötnötar ! :)
Igår var det Fredags och då var Alexandra och Niklas här :) <3
En riktig Myskväll. Hela kvällen började med att jag och Alexandra gick hem till mig efter skolan. Juste Gustaf hängde med en liten kortis. Och sen efter att han gick hem, gick jag och Alexandra upp i köket. och det blev en lång pratstund om bara roliga saker. haha, sen blev Alexandra typ helt spidad.. och ah .. ;p Hon typ tappade sin mobil i marken-hela j*vla tiden.. och hon ramlade ner från soffan och skit .. Haha, det var skoj.
Vi gick ner till Vivo, och köpte lite snacks och så. (:
Vi gjorde mat - Hamburgre :) muums ! :D <3 Sen när vi hade ätit upp kom Niklas förbi.
Båda två skulle sova över :D Det var jätte roligt. Vi kollade film, "Slumdog Millionare" :) Den är faktiskt bra. Men jag somnade i slutet .. ^^
Sen väckte dom mig, och vi gick ner- vi bäddade i ordning i dubbelsängen/Soffan :) och sedan körde vi "Sms Rolette". :D
Haha, det är så j*vla kul asso ! :D hihi ^^ När vi inte körde det nå mer.. gick vi och la oss.. eller asso vi var uppe i några timmar och snackade, m en massa saker :) haha, det vaar faktiskt kul.
Sedan på morgonen, efter att vi snackat lite mer, så tittade vi på en film som heter "The Dark Knight" (batman ^^)

Then There's ALWAYS a Bad Guy ! ;)

The Joker - Why so serious?

Den var f*n skit bra ! :D asso den måste jag se igen ! :) <3
Vi hade i alla fall en sjukt härlig och mysig kväll, vi tre :)
Och sen på morgonen efter filmen, hoppade vi i min Jacuzzi :) det var en bra start på dagen ;)
Sen kom mina gäster - Frans - 5 år och hans mamma Klara.
Jag och Frans har precis bakat klart får kladdkaka, den är inne i ugnen :D den blir säkert jätte god!
Men jag måste gå nu, ska äta. Och sen ska vi spela lite Wii ^^
Det blir ännu en härlig kväll :) <3
Kvällens Outfit :

Puss ha det så bra Älsklingar ! <3
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0