Brasa

Hej min Älsklingar <3
Nu sitter jag här i soffan med min mamma. Vi har det jätte mysigt.
Bara vi två. :) Pappa kommer i o för sig hem snart, hoppas vi på.. Han sa att han skulle komma hem kl.19.00
Men nej så blev det ju inte .. ;)
Jag och mammsen har i alla fall gjort en brasa! :) Det är så härligt med brasa tycker jag.
Bilderna är lite snea...
Nu kollar vi på idol. Jag tycker att Elin är bra. :)
Men jag har varit nere på Vivo (Vi) och köpt lite godis.
Vi åt Pizza - från Cg's - till middag. :D Det är så sjukt gott där! Haha, jag träffade Julia Björnemark där och sen när jag skulle åka där i från så jag Max i min klass sitta där. ;p
haha !
Men Pizzan var god, jag tog en Kebabpizza.
Dagens Outfit :

Me ;)


Jag hade tänkt att efter Idol ska jag nog hoppa ut i jacuzzin :)
Det ska bli nice ! ;)
Men jag har inte så mke mer att säga ..
Jag längtar till I morgon. För dåska jag på middag hos Linn :D <3
Puss ha en skön Fredags kväll ! :*
Lina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0